TIPS ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΡΘΡΩΣΗΣ (ΜΕΡΟΣ Β)
Είναι λογικό πολλά παιδιά να δυσκολεύονται και να χρειάζονται παραπάνω χρόνο. Είναι λογικό να χρειαστεί ο λογοθεραπευτής να αλλάξει τον τρόπο που δουλεύει μια διαταραχή άρθρωσης. Είναι λογικό το παιδί ή και η οικογένεια να νιώθει άγχος και απογοήτευση αν η βελτίωση αργεί να φανεί.
Πως μπορείτε ως θεραπευτές να κάνετε πιο ευχάριστη την διαδικασία παρέμβασης και να μειώσετε το άγχος;
ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ!
Με τον τρόπο αυτόν βοηθάτε το παιδί να κατανοήσει όσο καλύτερα μπορεί την όλη διαδικασία!
Αν λάβουμε υπόψη μας πως για την αποκατάσταση της διαταραχής άρθρωσης υπάρχουν συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε, τότε έχετε μπροστά σας ένα...... βουνό που πρέπει να ανεβείτε!
Ζωγραφίστε λοιπόν το βουνό της άρθρωσης! Ένα βουνό για κάθε φώνημα και κάθε παιδί ξεχωριστά.
Τι θα χρειαστείτε και πως θα το χρησιμποιήσετε; Κρατήστε σημειώσεις!
Τι θα χρειαστείτε;
- Ένα ή δυο φύλλα χαρτί, κατά προτίμηση λευκά
- Μαρκαδόρους με τα αγαπημένα χρώματα του παιδιού
- Μια κόλλα στιγμής
- Με την κόλλα ενώνουμε τα δυο φύλλα χαρτιού
- Με τους μαρκαδόρους σχηματίζουμε ένα βουνό
- Χωρίζουμε το βουνό σε τμήματα (ανάλογα με το φώνημα που δουλεύουμε και τα βήματα που επιθυμούμε να καταγράψουμε)
- Σε κάθε τμήμα γράφουμε τα βήματα/στόχους για την εκμάθηση του φωνήμτος-στόχου
- Στην κορυφή του βουνού καταγράφουμε το φώνημα-στόχο
- Κάθε φορά που το παιδί πετυχαίνει ένα βήμα/στόχο, κολλάμε ένα αυτοκόλλητο στο βήμα που κατέκτησε
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου