TIPS ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΡΘΡΩΣΗΣ (ΜΕΡΟΣ Α)


Σαν λογοθεραπεύτρια η πιο συνηθισμένη διαταραχή με την οποία έρχομαι αντιμέτωπη είναι η διαταραχή άρθρωσης. Πολλά παιδιά προσχολικής κυρίως ηλικίας (4 έως 6 ετών) μπορεί να εμφανίσουν δυσκολίες ως προς την αρθρωτική τους ικανότητα (διαβάστε παλαιότερο άρθρο του blog για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ανάπτυξη της ικανότητας άρθρωσης των παιδιών εδώ).

Έχοντας κάνει μια πλήρη αξιολόγηση αρθρωτικής ικανότητας του παιδιού και φτιάχνοτας την στοχοθεσία, η επόμενη πρόκληση είναι να τραβήξεις το ενδιαφέρον του παιδιού σε μια δραστηριότητα αρκετά δύσκολη και συχνά χρονοβόρα. Πολλά παιδιά αδυνατούν να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο καλούνται να δουλέψουν για την αποκατάσταση των αρθρωτικών τους δυσκολιών. 

Η πολυετής εμπειρία μου στο χώρο μου επιτρέπει να καταγράψω και να μοιραστώ μαζί σας κάποια από τα tips που χρησιμοποιώ με σκοπό την διευκόλυνση της συγκεκριμένης δραστηριότητας. 

Πάρτε χαρτί και μολύβι και σημειώστε!

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΧΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΥΛΛΑΒΩΝ

Αφού το παιδί έχει κατακτήσει την τοποθέτηση ως προς τον τόπο και τρόπο άρθρωσης, μπορεί να εμφανιστεί δυσκολία στην ένωση του ήχου που μαθαίνει με άλλους ήχους (συνήθως φωνήεντα) για την παραγωγή συλλαβών.

Ένας διασκεδαστικός τρόπος για να βοηθήσουμε το παιδί να παράγει συνδυαστικά τους ήχους είναι να δώσουμε διάρκεια παραγωγής στον ήχο/φώνημα στόχο και στο τέλος της να παράγει τον νέα ήχο.

Αυτό μπορεί να οπτικοποιηθεί & και να γίνει διαδραστικό.

Τι θα χρειαστείτε:
  • Χαρτί & μαρκαδόρους
  • Ένα μικρό αγαπημένο παιχνίδι
  • Υπομονή & διάθεση για διασκέδαση

Με μπόλικη φαντασία μπορούμε να βοηθήσουμε καθε παιδί να πετύχει τους στόχους του!

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα tips σχετικά με την διαδικασία αρθρωτικής αποκατάστασης.


Αρβανίτη Σοφία
Λογοθεραπεύτρια, MSc
Υπεύθυνη του Κέντρου Ειδικών Θεραπειών Κύκλος 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις